Sivut

perjantai 11. tammikuuta 2013

Say you're welcome again....




Moii XD Pitkästä aikaa taas täällä.... Syynä ihan koulu & läksyt. Tai nojaa, enimmäkseen ne läksyt kylläkin.
Nyt mulla ei sitten oo riittänyt aikaa paljo muuhun kun läksyihin. Mutta nyt ne vähentyi, ja on jatkossakin vähemmän ;D

Mitä minä oon tehnyt tällä viikolla? Ööö.... maanantaina olin kaverin luona, muuten on ollut semmoista että kouluhommat, vaikka niitä ei perjantaina pitäis hokea.... No nii, nyt lopetan sen hokemisen.

Voisin vaikka laittaa teille jotain musiikkia:






Hyvä laulu, just minua :3 Sitten lisää:






Kuunnelkaa vaan :D Tänään on soittotunti, tai no, mun aika käytetään vaan KIDSingiin harjottelulla. Pikkusisko 8v soittaa sitten kanteletta. Mulla olis siis muuten ollut kitara.

Moicca :D Shiiriii

                                                                                                         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentoinnista ♥