Sivut

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Powerpark

Hejjsan! Eilen siis oltiin Powerparkissa, Alahärmässä. Se oli meiän luokkaretki. Oli kyllä tosi hauskaa, hellerajakin meni rikki ja välillä meinas läkähtyä! Olin siellä Ompun ja Pinskun kanssa, välillä oltiin myös kahden meiän luokkalaisten poikien kanssa... Joo, en käyny Cobrassa tai Boosterissa, mutta Thunderbird (puuvuoristorata) oli niin paras! Se oli tosi hurja ja Ompun kaa kiljuttiin... Melkein kaikki missä käytiin oli tosi hyviä! Kävin jo istumassa Dragon Towerissa (vapaapudotus, n. 75 m), mutta sitten karkasin...





Minun ja Ompun aamukuvia... Mulla oli puhelimen herätys 4.45. Joskus viiden maissa mentiin alakertaan aamupalalle. Bussi lähti koululta n. 6.30., minun isä vei meiät.




Noissa kuvissa bussi on just lähteny liikkeelle. Paitsi tuossa viimesessä, joka on vaan jostain matkan varrelta...






Viitasaaren ABC:llä kello 8-8.30. Omppu on tuo raitapaidallinen.




Kuvia matkalta.




Tuossapa Dragon Tower... Hrrr...


Tuona hetkenä oli niin hiostavan kuuma... Syötiin semmosessa jossain Snack -jutussa...



Tuossapa sitten pois tullessa... Vihreet aurinkolasit ostin tulomatkalla K-Extrasta. Ostin myös jätskin ja suklaapatukat mulle ja Ompulle, kun istuttiin vierekkäin.

Mooi! -Siiri-

1 kommentti:

  1. julia :)21.34

    voi kun olis niiiiin ihanaa päästä itse joskus powerparkiin kun joskus on harkittu mut ei sitten mentykään... oon kateellinen sulle ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentoinnista ♥