Sivut

perjantai 12. huhtikuuta 2013

My Day feat. Omppu

Heii! Me ollaan tehty tällä ja viime viikolla tunteja sisään, niin meän koulupäivä oli tänään 8-11 :) Omppu tuli sitten suoraan koulusta meille, ja oli kyllä ihan beest iltapäivä! Aluksi katottiin Titoa ja Murua & oltiin yläkerrassa. Sitten mentiin tietsikalle. Käytiin goSupermodelissa (S ~ Cecelia2 ~ O ~ MO12), YouTubessa ja täällä Bloggerissa + Gmailissa.
Kaikista parhaan tästä päivästä teki se, kun mentiin kylälle. Tuossa kuva maisemasta, jonka Omppu bongas:


Keli ei siis ollut mikään maailman parhain tänään, mutta ihan hieno maisema matkan varrella oli :D
Ekaksi käytiin pizzeriassa, josta tultiin ihan täyteen. Mutta oli kyllä toosi hyvää! Ja limpparina Pepsiä!
Pizzoja ootellessa käytiin pallomeressä ;D


Tässä sitten Omppu, josta oon puhunut :)

Mii XD





Tuossa siis meidän pizzeriameininkiä. Lähtiessä minä pääsin ampparin osaan:


Sen jälkeen mentiin torille. Tässä meän lavakuvia:





Hieenoja kuvia, minun mielestä XD Sitten käytiin kaupoissa. Ostettiin irttareita ja limpparia (minä_Muumi_Omppu_Smurffi) :D

Sitten viimesenä se Ompun ylläri:


Rannekoru! Punoin yhen kirjan ohjeella.

Viikonloput! XoXo, Siiri

4 kommenttia:

  1. omppu19.30

    :-D:-DHauskoja kuvia kyl saatiin aikaan XD

    VastaaPoista
  2. Anonyymi12.13

    Järkeä peittää kasvot? Tietysti jos ei halua julkisesti näyttäytyä niin ei kai siinä (: +kiva blogi c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä en saa näyttää kasvoja julkisesti, niin peitettiin sen takia. Mutta kiitos!

      Poista

Kiitos kommentoinnista ♥