Sivut

sunnuntai 25. elokuuta 2013

HAASTE

Haasteen sain kirjekaverini Juulin blogista!

11 faktaa minusta:

~ Olen ellioter.
~ Mulla on synttärit lokakuussa.
~ Rakastan perhettäni yli kaiken! ♥
~ Omistan monia kirjekavereita.
~ Meillä on kaksi poikagerbiiliä, Tito ja Muru :3
~ Lempielokuvani on Starstruck...
~ ...mutta tykkään myös Radio Rebelistä, High School Musicaleista, Toy Storyista ja Harry Pottereista.
~ Oon goSupermodelissa Cecelia2.
~ En tykkää yhtään lukeista tai sääskistä.
~ Rakastan keppihevosia!
~ Oon ollut Pro Hotellissa vasta jotain yli kuukauden.

11 kysymytä minulle:

1. Mistä ns. nukkekaupasta haluaisit tilata nuken vaatteita ym, jos saisit ilmaiseksi? - Varmaan Mollamaniasta :3
2. Minkä nimen antaisit seuraavalle nukellesi? - En oikein tiiä... Vaikea kysymys, mulla kun pullipeista ei ole oikein kokemusta...
3. Oletko tyytyväinen nukkeihisi? - No minulla ei ole pullipeita, mutta Barbeihin, Bratzeihin ja Moxieihin joo :)
4. Minkä nuken tahdot? - Tahtoisin pullipin.
5. Millä kameralla kuvaat? - Kuvaan Canon PowerShot A2400 IS  -digikameralla.
6. Taeyang vai Pullip? - Mieluummin Pullip!
7. Kuvaisitko mieluummin maalla vai kaupungissa? - Varmaan maalla, siellä on rauhaisaa ja ihanaa!
8. Isul vai Buyl? - Anteeksi, en tiiä mitä ne on... Mutta varmaan Buyl :)
9. Pidätkö kamerastasi? - Joo, tosi paljon!
10. Lempiblogisi? - Vaikeeta... Varmaan joku näistä: littlethings-aie.blogspot.fittessamaria.blogspot.fi tai sininenvesipisara.blogspot.fi.
11. Kuinka monta blogia sinulla on? - Kolme: lifestyleblogi, keppariblogi ja gerbiiliblogi.

11 kysymystä haastetuille:

1. Mitä ajattelit, kun haastoin sinut?
2. Kuinka pitkään olet pitänyt blogiasi?
3. Mikä on suurin unelmasi?
4. Millä kameralla kuvaat?
5. Kuka/ketkä ovat parhaita ystäviäsi?
6. H&M vai Seppälä?
7. Kuinka pitkään väkerrät postausta?
8. Lempikouluaine?
9. Tykkäätkö koulusta?
10. Tykkäätkö Isac Elliotista?
11. Onko sulla lemmikeitä?

Haastan nämä blogit:

ttessamaria.blogspot.fi
littlethings-aie.blogspot.fi
koskaolenmikaolen.blogspot.fi
huvikumpuranch.blogspot.fi
summerparadiselaura.blogspot.fi
hellowoeldes.blogspot.fi
allu-mylife.blogspot.fi
lifewitholgaa.blogspot.fi
fashionworld-roosa.blogspot.fi -blogin Pinja (koska oon itse Siiri)
powwerful.blogspot.fi
netenomablogi.blogspot.fi
Tuossa siis nuo :3 Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

xoxo Siiri




1 kommentti:

  1. Vastaan siihen kommenttiisi nyt tänne koska huomaat sen paremmin täältä. Siis juu olen se Saara. Kirjeesi tulivat kyllä perille mut miun ei sit vissiinkään ku luulin vaa ettet sit halunnu enää kirjottaa miulle. Mut pystisitkö lähettää osoittees vaik sähköpostilla miulle: sartsa.lavonen@gmail.com niin jos voitais jatkaa sitä kirjeenvaihtoa ??:D

    VastaaPoista

Kiitos kommentoinnista ♥