Sivut

keskiviikko 14. elokuuta 2013

on ihmeitä niin paljon alla taivaan ja asioita joista tiedä en ja vaikka kysymyksilläni vaivaan niin hymystäsi luen vastauksen silmissäsi näen rakkauden




Mooikka!

En nyt jaksanukaan tehdä sitä ostospostausta, kun en loman ajalta viiti enää esitellä... Tuossa ekassa kuvassa on kuitenkin vihree kori, joka on ihan älyttömän kätevä ja upeen näköinenkin! Ostin sen eilen Tiimarista, ja arvatkaapa hinta? 1.29 e! Niitä oli siellä tuona vihreenä, pinkkinä ja sitten tummansinisenä.

Tänään olin normaalisti taas koulussa. Nyt kutosella oon alkanu viihtymään siellä. Historia on alkanu vähän vaikeesti, mutta samanlaista se on ennenkin ollut...
Minun lukujärjestys on tuossa:

Maanantai: 8-14
Tiistai: 8-13
Keskiviikko: 8-14
Torstai: 10-13
Perjantai: 9-14

Tykkään tuosta lukkarista & varmaan huomasitte mun hienon torstain! Ja nyt menit kattomaan sitä torstaita ja huomasit että se on vaan kolme tuntia!

Oho, tästä ei pitäny tulla mitään romaania...

xoxo Siiri

P.S. Vaihdanko blogin osoitteen tähän: http://lifewithsiiri.blogspot.fi/? Tarviin teidän apua! Help!

3 kommenttia:

  1. No et tietenkään vaihda, vaan pysyt tässä entisessä....se on aivan hyvä :)

    VastaaPoista
  2. julia ;)8.30

    niimpä ei tarvitse vaihtaa tämäkin on hyvä! minä en sitten enää pysy tarpeeksi kärryillä elämästäsi ;D

    VastaaPoista
  3. Anonyymi23.05

    Mitä ?? Oon kutosella kans ja meil on kaikki päivät kasist kolmee paitsi torstai, jollo meil on kasist viistoist yli kahtee

    VastaaPoista

Kiitos kommentoinnista ♥