Sivut

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

I promise, and when I promise, I never - ever - broke that promise

Hellouta - laiska minä. Laiska minä, joka ei jaksanut ottaa kuvia, niin tulee vaan vanhoja:








Joo, älkää ihmetelkö tuota LadyAna tuossa yhessä kuvassa, se on minun goSupermodel- mallin nimi.
Huomasitte varmaan uuen bannerin. Huonompi vai parempi kun edellinen?
Nyt voisin sitten varmaan kertoo, että mitä oon puuhaillu. Sunnuntaina olin karatessa, natsakoe lähestyy. Ei oo siis mikään vyökoe, vaan natsakoe.
Eilen alotin sitten tanssin. Se oli vähän hävettävää, kun en osannu ja suurin osa muista osasi aika hyvin. Kevätnäytös on toukokuun alussa. Tehtiin mm (en sitten osaa kirjottaa niitä...) pashee ja sashee. Oli siellä kuitekin ihan kivaa, ja eihän sitä opi, jos ei harjottele :)

Moido! <3 Siiri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentoinnista ♥