Sivut

perjantai 8. helmikuuta 2013

U can't see my face, but I hope you like me



Tuo Jessen laulu on vaan niin ihana! Varsinkin se kertosäkeistö <3 Tänään on siis perjantai :3 Love Fridays ! Tänään on kaverin synttärit <3 Onnee, kun luet tän ! Oon kyllä sanonu jo koulussakin, mutta silti ! Tänään oli historian koe, jota en sitten ihan >>mukavasti<< kerenny tehä loppuun.... Mutta ope sano, että tietää, että minä oisin saanut siitä kympin XD Sain äikän kokeesta kympin, ne palautettiin tänään :) Nyt päästäkin teiät noihin kuviin:














Jos haluutte oikeesti minun mielestä ihanaa musiikkia, niin kuunnelkaa Bruno Marsia, Robinin Chillaa- levyä, Rihannan Diamondsia, Nickelbackia, One Directionia, Avril Lavignea, Cascadaa ja muitakin sen tyyppisiä. Nyt soi Haloo Helsingin (!) Huuda. Ainiin ja se Jesse Kaikurannan Järjetön rakkaus <3 On siis kans ihana!

Tänään oli luistelua koulussa, ja minun >>luistimet mäessä<< tainojaa minun ja >>tämän kaverin jolla on tänään synttärit<< tekniikka. Se on jossain postauksessa...





















Moikkelis! Siiri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentoinnista ♥