Sivut

lauantai 23. helmikuuta 2013

Mä oon mä, enkä kukaan muu, tulkoon zombi taikka herra Huu...






Heiij XD Tuo otsikko on aika ihana lause: se kertoo mulle, mitä pitää tehdä. Ei piä esittää ketään muuta kuin kuka on. Se on elokuvasta Risto Räppääjä ja Viileä Venla, laulusta Mä oon mä.

Mulla on ollu aika hauska lauantai: Aamulla katoin telkkaria. Tuskinpa teitä kiinnostaa, mutta ohjelmia oli mm. Shake it Up ja Onnea matkaan, Charlie. Sitten kävin isän kanssa kaupassa & kuvissa näkykin ostettuja herkkuja. Sen jälkeen käytiin kirjastossa, lainattiin sieltä Nälkäpeli, joka oli muuten aika hyvä! Kattelin sen tänään siis. Ensimmäinen tunti ei ollu niinkään hirveen jännittävä, mutta sitten siinä alko tapahtua. En kuitenkaan suosittele vielä 7-vuotiaille...
Joo-o... Sen jälkeen en sitten oo tehnyt hirveesti juttuja. Yhessä välissä ennen Nälkäpeliä käytiin ulkona.

Viikolla oli tanssi (jossa oli ihunaa <3)!





<3 Siiri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentoinnista ♥