Sivut

lauantai 20. heinäkuuta 2013

Tuurin ostokset




Rakas mummoni avitti tämän ostossa!


Rakas mummoni osti mulle Nonin!

Rakas mummoni osti mulle nuo kirjepaperit!
Tässä siis Tuurin ostoksia. Sitten ostin myös irtokarkkia, mutta oon syöny jo kaikki! Tuo TOPModel Glamour Special on Ähtärin Kirjakaupasta.

Tänään olin Ompun luona. Hypittiin esteitä ja oltiin trampalla. Puoli kaheksaksi pyöräilin kotiin.
Huomenna meen kepparikisoihin ja sen jälkeen ystäväni luokse! En tiiä tuleeko huomenna postausta, se jää nähtäväksi.

xoxo Siiri

4 kommenttia:

  1. Hei Siiri. Liityin sinun blogin lukijaksi, mutta et voi nähdä minua lukioiden listalla, koska minulla on sellaiset asetukset, että minua ei näy muuten kuin jos kommentoin jotain. Olen kyllä laiska kommentoimaan, enkä ikinä muista google tilini salasanaa, että pääsisin sisään. Nytkin piti muistikirjasta luntata. Mukava tivolipäivä näyttää sinulla olleen... :)

    VastaaPoista
  2. Minäkin sain tänään tuollaisen säästöpöllön, mutta erivärisen ;) Hienoja ostoksia :3

    summeroflove-mara.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentoinnista ♥